V dnešní době se obchodní trh nachází ve fázi, kdy je přímo přesycen produkty. Zákazník si může vybrat, který prodejce pro něj nabízí ty nejvýhodnější podmínky, aby získal zároveň co nejkvalitnější a nejlevnější výrobek. Mezi obchodníky je velká konkurence a další prodejci stále přibývají. Abyste si právě Vy získali zákazníkovu pozornost, musíte být něčím výjimeční. Vaše business texty, tedy reklamní kampaně, letáky a produktové katalogy, by měly být napsány a navrženy tak, aby Vám pomohly výrobky prodat. Copywriting a jazyková korektura Vám poskytne právě takové business texty na míru Vašim potřebám.
Copywriting Vám přinese texty, které osloví a zaujmou Vaše zákazníky. Naši pracovníci je vytvářejí tak, aby oslovili skupinu lidí, pro kterou je Váš produkt určen. Správně koncipované business texty mohou díky této službě podnikatelům a firmám pomoci získat dobré místo na trhu. Jazyková korektura Vám pomůže dotáhnout Vaše koncepty k dokonalosti.
Copywriting můžete využít i pro ostatní textové materiály, které potřebujete pro své podnikání. Komunikace se zákazníky je důležitá, ale business texty mají mnoho podob. Patří sem výroční zprávy, oficiální dokumenty firem nebo podnikové směrnice, kterými firma promlouvá směrem ke svým zaměstnancům. Copywriting lze využít i při tvorbě obchodní korespondence, tiskových zpráv či PR článků. Pokud nepotřebujete vytvářet nové, unikátní texty, je Vám k dispozici naše další služba – jazyková korektura.
Copywriting je tvorba čtivých textů, jejichž hlavním cílem je prodat Váš produkt. Náplní práce našich kreativních redaktorů je vhodný výběr slov, jejichž uspořádání do vět má za úkol vzbudit u zákazníka zájem o Váš produkt. Cílem tvorby služby zvané copywriting je zvýšit povědomí o Vaší značce a přinést Vám finanční profit.
Naši pracovníci jsou znalci českého jazyka a jazyková korektura jim nedělá žádný problém. Pravopis mají zvládnutý a ve stylistice se dobře vyznají. Copywriting je služba, po níž není potřeba žádná další jazyková korektura. Pro copywriting je potřeba tvůrčí myšlení, zkušenosti a přehled o tom, jaké business texty mají ostatní firmy na českém trhu. Tím vším naši pracovníci disponují. Ale co je nejdůležitější, copywriting se také se umí vcítit do Vašeho zákazníka. Na základě potřeb a hodnot cílové skupiny produktu je možno napsat takové business texty, které upoutají zákazníkovu pozornost. Jazyková korektura naopak pomůže Váš text vyladit tak, aby si ho zákazníci všimli.
Každý zákazník je jiný, má například odlišné koníčky, věk nebo finanční příjem. Pro dobrý copywriting je vhodné důkladně prozkoumat cílovou skupinu, na kterou mají business texty mířit.
Mezi business texty patří také tvorba nebo jazyková korektura reklamních a personálních inzerátů. Součástí pole působnosti pro copywriting je tvorba obsahu webových stránek, které patří k internetové prezentaci Vaší společnosti. Zdá se totiž, že platí - Kdo dnes není na internetu, jako by neexistoval.
Součástí Vašich webových stránek může být v některých případech i takzvaný e-shop. Lidé si zvykli nakupovat z domova, protože je to pro ně pohodlnější a také jim to nezabere tolik času.
PR články jsou součástí propagace Vaší společnosti, produktu nebo služby v různých médiích a jejich tvorba spadá také do služby zvané copywriting. Jejich úlohou je zprostředkovat komunikaci mezi Vaší společností a zákazníky přes dané médium.
Business texty, které přímo nabízí Vaše produkty zákazníkům, jsou například letáky, brožury a jiné tiskoviny. Pro copywriting jsou tiskoviny nástroj, jenž čtenářům sděluje velmi podstatné informace. Může se jednat například o různě nabízené slevy, akce či novinky. Tiskovina musí být jasná a přehledná. Například dlouhá souvětí čtenáře spíše odrazují. Naši pracovníci do letáku vloží pouze ty nejzásadnější informace, které mohou zákazníky ve velkém množství jiných tiskovin zaujmout.
Ačkoliv se jako firma nebo podnikatel postaráte o to, abyste měli hotové business texty jako letáky, prospekty a katalogy Vašich produktů, musíte je určitým způsobem distribuovat, a tedy dostat k zákazníkům. Nejefektivnějším způsobem je tvorba obsahu na sociálních sítích, jíž se copywriting také zabývá.
ČÍST DÁLE